პროექტი -„სახელს უმატეს
სახელი“...
ვაჟა-ფშაველა,
„ბახტრიონი“
·
გაკვეთილზე
მიღებული ცოდნის გათვალსაჩინოება და
მოსწავლეთა ცოდნის გაფართოება-გაღრმავება
·
დამოუკიდებელი აზროვნება და დასკვნების გამოტანის უნარი
·
ლიტერატურაში
მიღებული კავშირი ისტორიასთან,
გეოგრაფიასთან
·
XI-კლასი
·
15 დღე
„ბახტრიონის
შესწავლის შემდეგ გადაწყდა
ჩატარებულიყო გასვლითი გაკვეთილი.
გეოგრაფიისა და ისტორიის
მასწავლებლების დახმარებით მომზადდა
გზამკვლევი-რუკა (გეოგრაფია), 1659 წლის კახეთის
აჯანყება და მისი შედეგები (ისტორია)
შემუშავდა გეგმა:
1. გზა გარდაბნიდან
ბახტრიონამდე;
2. ბახტრიონის აღების
ისტორია;
3. ბახტრიონის განთავისუფლებისათვის ბრძოლა
პოემა „ბახტრიონში“
4. „ბახტრიონის“ სახალხო
გმირები;
5. ბახტრიონი მატერიალური
ძეგლი;
6. ბახტრიონის ცოცხალი
ბუნება;
7. შეგროვებული მასალის
დამუშავება;
მიეთითა
დამხმარე ლიტერატურა
ჯგუფებში
გადანაწილდა დავალება
საკითხთა ნაწილი
დამუშავდა გასვლითი გაკვეთილის
ჩატარებამდე, ნაწილი გაკვეთილის
ჩატარების შემდეგ.
გასვლითი
გაკვეთილი ჩატარდა 25 მაისს
ინფორმაცია
და შთაბეჭდილებები გამოქვეყნდება
მოსწავლე-ახალგაზრდობის ცენტრის გაზეთში
„ანარეკლი“ #(17)
No comments:
Post a Comment